Distractie pe cinste intr-o vacanta neprevazuta

Luna trecuta am avut parte de cea mai tare experienta posibila. Nu pot sa va descriu in cuvinte fiindca sentimentele si trairile sunt cel mai greu lucru de exprimat, dar pot sa va zic ca a fost minunat. A fost o experienta de neuitat si cand o sa mai am ocazia cu siguranta ca o sa repet experienta. Insa, ca sa intelegeti mai bine ceea ce scriu eu aici am sa va spun cum am avut parte de cea mai buna vacanta all inclusive last minute in Cuba.

Totul a inceput cand gasca mea de prieteni a vazut ca existau suficiente locuri pentru o vacanta all inclusive last minute in Cuba, mai precis in Havana. Si mi-au zis ca sa mergem, ca o sa fie tare si ca o sa ne distram pe cinste. In prima instanta am zis nu fiindca chiar nu ma simt confortabil sa plec asa pe nepusa masa in celalalt capat al lumii. Poate ca pentru unii este o obisnuinta, dar pentru mine a fost o noutate absoluta. Si din acest motiv am avut niste retineri. Insa, intr-un final, am zis ca sa incerc fiindca chiar aveam nevoie sa plec undeva. Asa ca am aceeptat sa fac parte din aceasta aventura.

Dupa ce am plecat cu avionul si am aterizat pe aeroport am mers la hotelul Neptuno Triton unde ne-am cazat. Pot spune ca mi-a placut extrem de mult si chiar a fost extrem de cool acolo. Fiindca am avut oferta all inclusive ne-am bucurat de servicii de prima clasa si am avut multe chestii la discretie. Chiar a fost foarte tare si m-am distrat foarte mult.

In afara de atmosfera foarte tare de la hotelul Neptuno Triton am vizitat foarte multe locuri. Si chiar mi-a placut ceea ce am vazut. Adica am vazut oameni care se distrau, care chiar nu aveau nici un fel de grija si care profitau de viata la maxim. Vorba aia, doar o viata are omul. In categoria lucrurilor care mi-au placut pot sa adaug si plajele extraordinar de frumoase si fetele superbe care se perindau prin toate partile. Lumea era vesela si intr-o sarbatoare continua si asta chiar mi-a placut.

Acum, privind retrospectiv, chiar imi pare bine ca am ales sa merg cu gasca intr-o mini vacanta all inclusive last minunte in Cuba. M-am simtit extraordinar de bine, am cunoscut alta lume si am venit in tara cu bateriile incarcate.

In final as vrea sa va indem, daca veti avea vreodata o asemenea ocazie sa nu ezitati sa mergeti. Chiar cred ca fiecare excursie este o ocazie unica. Prin urmare, fiecare ocazie trebuie luata in consideare fiindca fiecare experienta este una cat se poate de unica si de speciala.