O vacanta inedita in Cuba

De fiecare data cand decis sa mergem intr-o vacanta am planificat-o cu multe luni in urma. Si asa am facut din totdeauna. Motivele sunt foarte simple si sunt stiute de toata lumea. Banii, sau mai bine zis numarul lor, sunt cauza pentru care nu facem prea multe excursii. Sigur, noi avem un fond special, dar acela nu l-am folosit niciodata. Si pot adauga ca expresia niciodata a fost de actulitate pana in momentul in care a aparut in viata noastra o excursie last minute in Cuba. Nu era planificat, nu ne-am gandit la aceasta posibilitate, dar totusi am zis sa facem acest lucru.

Pot spune ca am ales sa mergem in Cuba fiindca chiar avea nevoie de o iesire in afara tarii. Am vrut sa vedem si alta lume, alta cultura. Daca vreti, aveam nevoie ca de aer de aceasta vacanta si iata ca ea a venit. Dupa cum spuneam, nu era in planul nostru sa facem aceasta excursie, dar daca tot s-a ivit ocazia si a coincis cu asteptarile noastre am zis de ce nu. Asadar, nu am stat mult pe ganduri si am plecat intr-o vacanta in Cuba.

Destinatia precisa unde ne-am petrecut mica excapada a fost Havana, Capitala Cubei. Pot sa va spun ca este un loc cat se poate de special. Totul mi s-a parut foarte frumos si nespus de colorat. Pe langa griul Bucurestiului, Havana chiar mi s-a parut plina de culoare si destul de vesela.

Cum am aterizat pe aeroportul din oras ne-am deplasat la hotelul Neptuno Triton, un loc cu totul aparte. Pot sa spun ca m-a uimit faptul ca toata lumea se purta extraodinar de exemplar. De la receptioneri si pana la ultimul om care lucra in acel hotel. Toata lumea s-a comportat extraordinar de bine si au stiut sa ne faca sa ne simtim bine. Cand au spus bine ati venit chiar ne-am simtit ca acasa. Si acest lucru chiar m-a impresionat.

Dupa ce ne-am cazat la hotelul Neptuno Triton am plecat sa exploram tot ce se putea explora. Timpul nu era chiar foarte lung asa ca a trebuit sa mergem in cat mai multe locuri cu putinta. Printre locurile care m-au impresionat cel mai mult s-au numat plajele extraordinar de frumoase, magazinele pline de culoare si veselie, precum si oamenii extraordinar de primitori. Chiar am avut nevoie de ajutor la unele faze si pot spune ca ne-au ajutat cu tot ceea ce au putut. Nu s-au dat in laturi de la a ajuta pe cineva strain.

Dupa ce am avut parte de o escapada unde am vazut locuri minunate si plaje de vis pot spune ca nu regret faptul ca am facut o excursie last minute in Cuba. Banii din fondul de rezerva ne-au ajutat foarte mult si cred ca pusculita cu economii se va umple foarte rapid.